jo henning Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 noen som vet om lampe for abs slukker av seg selv når det er byttet føler eller må det slettes feilkode for at den skal slukke?
jakob Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Du kan jo prøve å ta av - polen ifra batteriet. Om det ikke nytter så må nok feilkode slettes.. Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
86Sierra Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Slukker vanlig vis av seg selv når du begynner og kjøre 1999 Mondeo 1.81984 Sierra xr4i1978 Capri 2.0 S1972 Pontiac Firebird
jo henning Posted February 1, 2012 Author Posted February 1, 2012 slukker ikke etter å ha kjørt litt...heller ikke med å ta av polene...fikk feilkode på føler h.bak. skiftet denne og abs ringen den føler mot...lampe slukker ikke så tar ny test, da har jeg feilkode på høyre bak.skifter det samme her,men her ser jeg at abs ringen er skadet så rimlig sikkert at det er den som har køddet det til på den siden vertfall.men lampene slukker fortsatt ikke....men er kansje ikke noe fasit at den slukker av seg selv på disse....at en må ha på tester å slette de manuelt?
tuszi Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 kanskje sjekke om det er gjennomgang fra føler til abs enheten?
jo henning Posted February 6, 2012 Author Posted February 6, 2012 hvor finner jeg abs enheten på denne da?hadde på tester igjen idag og da kom det opp feil på krets h.bak.denne feilkoden fikk han ikke slettet.....
loffus Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 ta å måle følerane i OM ( motstand signal) så finner du ut ken av følerane som er gåen... den som har høgast verdi må byttast...
jo henning Posted February 7, 2012 Author Posted February 7, 2012 problem løst... brudd i kabel fra enhet til føler.... mye jobb å finne det men lampe er slukket og abs er ok...uansett takk for hjelp...
Recommended Posts