Jump to content

2,9 motor+aut kasse og is motor+5 trins til sierra


amundsen

Recommended Posts

selger da en 2,9 motor med ledningsnett. automatkasse med startkrans, konverter og plata mellom motor og gir. motor har jeg ikke hørt gå, men skal være i bra stand. ukjent km stand. det samme gjelder is motoren, ikke hørt den gå. det er type 2 motor, med servopumpe osv. delene befinner seg i oslo. bud ønskes :)

 

 

 

christian 92284307

 

helst sms da jeg er mye opptatt :)

Link to comment
Share on other sites

selger da en 2,9 motor med ledningsnett. automatkasse med startkrans, konverter og plata mellom motor og gir. motor har jeg ikke hørt gå, men skal være i bra stand. ukjent km stand. det samme gjelder is motoren, ikke hørt den gå. det er type 2 motor, med servopumpe osv. delene befinner seg i oslo. bud ønskes :)

 

 

 

christian 92284307

 

helst sms da jeg er mye opptatt :)

 

Hvor komplett er 2,9 motoren? Starter, dynamo servopumpe motorfester, hjerne osv.... Kommer den fra Sierra eller Scorpio? Automatkasse er ikke intr. men selger du motor uten kasse? Har du evt noen idè om pris?

Alt for høyt og altfor lavt er akkurat passe...

 

1996 Chevrolet Tahoe 6,5td, altfor høy

1991 Ford P100 1,8td, altfor lav

2004 Toyota Avensis D4D stasjonsvogn, akkurat passe....

Link to comment
Share on other sites

motor er akkurat tatt ut av bil, så den er komplett med alt. tok med hjerne og el nett også :) er åpen for bud, så fyr løs, så krangler vi derfra. :)

Det passer nok dessverre ikke for meg nå om dagen. Beklager bryderiet. Jeg tar kontakt når jeg har mulighet, så ser vi hva du har igjen:)

Alt for høyt og altfor lavt er akkurat passe...

 

1996 Chevrolet Tahoe 6,5td, altfor høy

1991 Ford P100 1,8td, altfor lav

2004 Toyota Avensis D4D stasjonsvogn, akkurat passe....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

har ikke noe pris på dette. føler vi kan begynne med bud fra kjøper side. vet dette ikke er gull og diamanter, så kom med bud. is motoren sviver lett og fint rundt. den er komplett med svinghjul og cluch. så servopumpe, fordeler, dynamo osv sitter på. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...