RstS2 Posted March 11, 2012 Posted March 11, 2012 Hvor legger folket en strømkabel igjennom torpedo veggen på en focus mk1?Er bra tett for igjenomføringer ved første øyekast, og vil helst slippe og borre?Tenkte og spørre før jeg evt. begynner og demonterer div deksel osv.... Ser at det dekselet under vinduspussere er litt løst/tetter ikke skikkelig mot vindu ergo, det vil renne vann nedi, er det bare og kjøpe nye klips på Ford?Ser at det har vært brukt noe sika lignendes lime middel mot ruta før så tenkte da at dette er ett vanlig problem og må limes?? Noen tips? Takk
Hammersland Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 Da jeg trakk stømkabel til anlegget brukte jeg en gjennomføring som var der fra før, jeg tok av høyre fordekk og innerskjerm, der vil du se en god del kabler som kommer igjennom en gummigjennomføring. Så jeg bare utvidet hullet i gummien og trakk den igjennom, å la kabelen under listen på høyre side hele veien til bagasjerommet. Ledningen går på baksiden av forskjermen, det kan gjerne være greit å skru av hele skjermen for å få festet kabelen godt Under dekselet, under vinduspusserne ligger jo kupéfilteret, så vet ikke om du kommer igjennom der uten å få kabelen ut fra en ventil i kupéen men mitt deksel løsnet også, jeg brukte bare litt svart silikon og trykte den sammen, det henger sammen den dag i dag
RstS2 Posted March 13, 2012 Author Posted March 13, 2012 Da jeg trakk stømkabel til anlegget brukte jeg en gjennomføring som var der fra før, jeg tok av høyre fordekk og innerskjerm, der vil du se en god del kabler som kommer igjennom en gummigjennomføring. Så jeg bare utvidet hullet i gummien og trakk den igjennom, å la kabelen under listen på høyre side hele veien til bagasjerommet. Ledningen går på baksiden av forskjermen, det kan gjerne være greit å skru av hele skjermen for å få festet kabelen godt Under dekselet, under vinduspusserne ligger jo kupéfilteret, så vet ikke om du kommer igjennom der uten å få kabelen ut fra en ventil i kupéen men mitt deksel løsnet også, jeg brukte bare litt svart silikon og trykte den sammen, det henger sammen den dag i dag Takk skal du ha
Recommended Posts