jensosterud Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Hei jeg kjøpe nylig en 2006 modell fiesta ST. Skal bytte ut cd-spilleren. Har søkt litt på nettet, men finner ikke monteringsramme. må også bytte dekselet rundt. Men finner bare for biler som har rattet på høyre side. trenger en sånn: http://www.fordpartsuk.com/images/1148612.jpg bare for venstre side. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
"Lakkelars" Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Hei jeg kjøpe nylig en 2006 modell fiesta ST. Skal bytte ut cd-spilleren. Har søkt litt på nettet, men finner ikke monteringsramme. må også bytte dekselet rundt. Men finner bare for biler som har rattet på høyre side. trenger en sånn: http://www.fordpartsuk.com/images/1148612.jpg bare for venstre side. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Takk for svar prøv bilradioespes.no de burde ha hvis ikke har vel ford noe også? Mvh Morten 2005 focus 2.0 sport combi MS design1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT 3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Sleng ut et bilde av bilen din med orginalspilleren, så skal jeg se hva jeg finner Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensosterud Posted April 1, 2012 Author Share Posted April 1, 2012 (edited) Her er bilde. Edited April 1, 2012 by jensosterud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta ST Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Det sitter en 2-din spiller bak plasten her.Ford Fiesta Triple Deck car stereo Skjær ut 2-din hull så trangt som mulig. Ser vel ut som denne kunne passe.Monteringsramme CT24FD17 Fiesta ST K&N 57i, MILLTEK SPORT, Unichip Q (fms), Eibach Pro, MAK --- Pioneer, , Planet audio, Dynamat Fiesta ST 06´ 170Focus 08´ 2.0 TDCI 136 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensosterud Posted April 16, 2012 Author Share Posted April 16, 2012 kjøpte heller på fordpartsuk. så slipper jeg å ødelegge den orginale. hvis jeg skal bytte tilbake til orginal spiller når jeg skal selge den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fordxr4x4 Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 kjøpte heller på fordpartsuk. så slipper jeg å ødelegge den orginale. hvis jeg skal bytte tilbake til orginal spiller når jeg skal selge den vær obs på at de klipsene på den orginale rammen er veldig skarpe når du tar de av slik at du ikke riper opp orginalspillern din. Skal ingenting til, fikk jeg smertelig erfare på min egen spiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensosterud Posted April 19, 2012 Author Share Posted April 19, 2012 vær obs på at de klipsene på den orginale rammen er veldig skarpe når du tar de av slik at du ikke riper opp orginalspillern din. Skal ingenting til, fikk jeg smertelig erfare på min egen spiller takk for info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts