Jump to content

Forstilling


Guest SierraXenon

Recommended Posts

Guest SierraXenon

Har kjøpt meg orginale sierra cosworth felger, 7x15" med 205/50 15 til min 83mod.

 

1. På høyre side går er det helt perfekt, men på venstre side tar dekk borti demperen og når du svinger hardt tar felgen borti demperen... noen som har hatt samme problem, må jo være noe som står på halv 8! tenkte på å kjøpe spacer bare for å slippe probleme....

 

2. Også en annen ting, den gneller nå vældi i høyre bremsekaliper, en gummignellring? noen som vett va d er?

 

3. Har fått i 5trinns kasse og d vart jo for så vidt greit, men må vel ta meg jobben å skifte diff slik at d blir riktig, men vil ha diff me brems, hvilken bil sitter d diff me brems som er bare bolt on?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford Gnomen

1. Slitt fjør/demper eller hjullager? Skal normalt være goood plass der i mellom.

 

2. Slitte klosser eller slitt caliper.

 

3. Sierra 2.8/2.9 eller komplett bakstilling fra cosworth.

Link to comment
Share on other sites

Guest SierraXenon

Har senke fjærer på bilen 40mm, demperne er like på begge sider, for jeg såg nemlig at noen dempere bygde litt ut rett over feste i spindelen, derfor fikk jeg tak i demper som var rett, det tok mindre borti men tar likevel borti når jeg svinger, tenkte kanskje spindelen har fått seg en kakk??

 

Hvor får jeg tak i nye skiver og klosser som ikke slår seg så skjeve som org..? Og som ikke koster mer en bilen er verdt :P

 

Takk for svar.

Link to comment
Share on other sites

Har senke fjærer på bilen 40mm, demperne er like på begge sider, for jeg såg nemlig at noen dempere bygde litt ut rett over feste i spindelen, derfor fikk jeg tak i demper som var rett, det tok mindre borti men tar likevel borti når jeg svinger, tenkte kanskje spindelen har fått seg en kakk??

 

Hvor får jeg tak i nye skiver og klosser som ikke slår seg så skjeve som org..?  Og som ikke koster mer en bilen er verdt  :P

 

Takk for svar.

 

kan også vær lurt å bytte til poly foringer.

da merker ikke du so godt at skivene er skeive. plus plus

Link to comment
Share on other sites

Guest stampede
Hvor får jeg tak i nye skiver og klosser som ikke slår seg så skjeve som org..?  Og som ikke koster mer en bilen er verdt  :P

 

Takk for svar.

 

Trenger ikke kun å være skivene. Det kan være rattakselforing også. Jeg trodde det var kast i skivene på den forrige '92'en jeg hadde. Når jeg bytte rattakselforing var risting ved nedbremsing borte.

 

Bare en tanke.... :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...