Jump to content

Recommended Posts

Posted

har disse dysenne på cossien min godkjennt ombyggd 4x4, e dæm til porche eller cosworth, har eg rætte dyser før å hente ut nå særlig m gamp,

oppsette som eg har sjønt eg har ifølge forige eier å forumet,

escort cosworth motor (blått topdeksel)

gr.a toppakning

uvist kossn turbo anntar den e orginal

skal være chippa ??

org, IC

dissa dysen(bilde)

 

fikk med ic til escort cosworth med vannkjøling, burde den monteres eller burde eg rs cooler??

post-12535-133460525892_thumb.jpg

støtt forsvaret! bli kanon:P

1990 sierra cosworth 4x4
polaris assault 800 2010 boondocker turbo

volvo 740 turbo og lystgass

Posted

De tre siste siffrene i nr på dysa er 803, ergo "grønn dyser". De er med typisk til 330hk. Må ha chip egnet for de og 3 bar map sensor for at ecu skal oppfatte trykk over 1 bar.

Escort cosworth intercooler er nok ingen stor oppgradering. Gå heller for en såkalt rs500 i.c. Den er stor og kjøler fint, samt er bolt on.

'78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist

 

eb00ad32.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...