duppen Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 har disse dysenne på cossien min godkjennt ombyggd 4x4, e dæm til porche eller cosworth, har eg rætte dyser før å hente ut nå særlig m gamp,oppsette som eg har sjønt eg har ifølge forige eier å forumet,escort cosworth motor (blått topdeksel)gr.a toppakninguvist kossn turbo anntar den e orginalskal være chippa ??org, ICdissa dysen(bilde) fikk med ic til escort cosworth med vannkjøling, burde den monteres eller burde eg rs cooler?? støtt forsvaret! bli kanon:P1990 sierra cosworth 4x4polaris assault 800 2010 boondocker turbovolvo 740 turbo og lystgass
a.nilsen Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 De tre siste siffrene i nr på dysa er 803, ergo "grønn dyser". De er med typisk til 330hk. Må ha chip egnet for de og 3 bar map sensor for at ecu skal oppfatte trykk over 1 bar.Escort cosworth intercooler er nok ingen stor oppgradering. Gå heller for en såkalt rs500 i.c. Den er stor og kjøler fint, samt er bolt on. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now