kenneho Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 Hei, jeg har en 2009-modell Mondeo stasjonsvogn, og kunne tenke meg et komplett sett med reserve-sikringer liggende i bilen i tilfelle noen skulle ryke. Noen som kjenner til om det finnes komplette sett man kan kjøpe? Mvh Kenneth
viceguy Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 (edited) sletta Edited November 16, 2013 by viceguy
kenneho Posted May 2, 2012 Author Posted May 2, 2012 Du må nok handle å lage din egen pakke er jeg redd, men hvorfor i all verden skal du det? I mine 10 år som Mondeo eier (7 år med mk1 og 3 år med mk3) har jeg enda til gode å oppleve en sikring ryke. Takk for svar. Jeg har ikke noe forhold til hvor sannsynlig det er at en sikring ryker på en Mondeo, men har hørt om andre som har slitt med det på andre biler, så vil egentlig bare være på den sikre siden. Klipt hvis bilen stopper fordi en sikring har røket, og man ikke har noen sikringer med seg. :/ Men som sagt, takk for svar, jeg skal vurdere å lage min egen pakke. Kenneth
Recommended Posts