Jump to content

Focus 2012


Huti

Recommended Posts

Til focus kan man få en steropakke, noen som vet hvilke høytalere som leveres

og hvor stor subben er?

Ser på focuser fra UK at det er en 8" touch skjer , er det samme på norske biler?

Til sist noen som vet om det er phono/sub utgang dersom man velger en sonyspiller?

Link to comment
Share on other sites

Har Sony spilleren i min 2012. Vet ikke hvor stor høytaler og sub er, men spiller hvertfall bra nok for min del... Men, er klart, du vil nok måtte se deg slått av diverse 19-åringer med Volvo 240 på "stripa" :)

8" touch skjerm er en del av Fords Myford Touch sync system. Dette har ikke Ford klart å fått på det norske markedet enda. Ryktene jeg har lest er at dette kommer i slutten av 2012. Men MyFord touch har fått en del kritikk på mange utenlandske forum (vært tilgjengelig i USA i over ett år.) så jeg gadd ikke vente på det. Men det ser jo litt mere fancy ut da en den lille 4.3" / 5.0" man har i dag...

 

Stereoen har så vidt jeg har funnet ingen phono/sub utgang. Eneste jeg har funnet er en vanlig mini-jack line-in og en USB port.

Link to comment
Share on other sites

Nei. Ikke noe jeg vil prøve på heller da den er rimelig integrert. Er ikke en standard DIN/dobble DIN spiller. (hvis ikke det skjuler seg bak plasten...) Men er man nevenyttig og har peiling så er det sikkert mulig :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...