Jump to content

Selges: cosworth deler, Je stempel, manifoiler, 205 bunndel ++++


Larsiaman

Recommended Posts

Hei

 

 

Hentet meg ny bil nå nylig og fikk med masse deler jeg ikke trenger:

 

 

- 205 bunndel komplett med veiv,staker og stempler. Uten bunnpanne. Merker i stempler ett litt tenningsbank. BUD!

 

 

- 1stk 2wd cosworth topp uten kammer. Mangler noen ventiler. Ellers i grei stand. BUD!

- 1 stk nyoverhalt 2wd topp som er planet. Nye styringer skal det være, + slipte ventiler osv. Må settes sammen. Uten kammer. BUD!

 

- 4 stk nye ubrukte JE-stempler. Mer info kommer! SE BILDEGALLERI.. BUD

 

- Pulssplit manifoil. Tidligere eier mente det var en KRB trading manifoil ? BUD!

 

- Toppdeksel.. BUD!

 

- Haltech E11V2 datasprut med uklippet ledningsmatte + en ledningsmatte som skulle være tilpasset E34 M5 BUD!

 

- 2stk 4x4 manifoil BUD!

 

- 3-4stk fuelrailer

 

- 2 sett med 2wd kammer BUD

 

Her er link til bildealbumet. Oppdaterer dette jevnlig:

 

http://smg.photobucket.com/albums/v112/Larsiaman/Cosworth%20deler/

 

 

Jeg har masse andre deler oxo liggende. Har ikke helt oversikt, men bare spørr så skal jeg se hva jeg finner :) Kommer til å oppdatere med nye deler og bilder hyppig :)

 

Send mld eller ring på 46646577.

 

Jeg er innpå her til dagen så svarer kjapt.

 

Cosworth er helt nytt for meg så det er nok en del jeg ikke kan svare for.

 

Jeg holder til i Bergen og kan sende det meste, men bunndelen osv ønsker jeg helst at hentes.

 

Mvh

 

Lars

Edited by Larsiaman
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har du ett A/R0.48 eksoshus??

 

 

Beklager :(

 

Masse deler igjen pga folk sier de skal ha, så blir alt pakket ned og gjort klar for sending, men når alt kommer til alt så svarer enkelte ikke på sms/ring og der står jeg igjen som en idiot med mye tid og penger totalt bortkastet.

 

 

Sendes KUN mot forskuddsbetaling. Tviler dere på meg kan dere få selger ratings fra andre forum.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...