Jump to content

Ørjan G

Gjest
  • Posts

    89
  • Joined

  • Last visited

Medlemsinfo

  • Bosted
    Heima
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Ørjan G's Achievements

Bil

Bil (4/6)

  1. Du har PM. Edit. 12.06.2012. Takk for ein hyggeleg handel.
  2. Da e nydele å kjøre me ei 600 kg plata og eit slit å kjøra me ei på 1100 kg. Har kjørt 1000 kg plata sjølv og braut sund torpedoveggjen. Måtte byggja om heila vajer opplegge.
  3. Ørjan G

    Rådelager

    http://www.summitracing.com/parts/CLE-CB723P/
  4. Då er prosjekt RRSS påbyrja. Planen e å byggja ein 2,9 sugemotor og ein 2,8 turbomotor. (Og so vart da en 2,85 turbomotor og.) Ein 2,8 og ein 2,9 motor er kjøpt inn og skrudd i dela og vaska. 2,9 sugemotorn byggjast fyst. Alle kvasskanta på alle dela er filt ned. Oljekanal e porta. Alle sylindra e honte. 6 2,8 stemple e tilpassa med fil å he fått nye Speed Pro ringa tilpassa med fil. 6 2,8 råde he fått ARP bolta og 77 lager. Da heila vektjustert te 1244 gram. 2,9 Oljepumpo demontert og shimma te høgare oljetrykk. Piper 290 kamkit me lyftarer og fjæra e kjøpt. Moroso Ford TFI H.O. coil e kjøpt. Pacesetter headers e kjøpt. Pakningsett e kjøpt. -------------------------------------------------------------------------------- 06.09.10. Veivo pollert og oljehål slipt ovale. 07.09.10. Veivo vaska, blåst og montert i blokko. 12.09.10 Alle 2,8 stemple montert i 2,9 blokko. 13.09.10 3 svinghjul vaska og gjort klar te dryg letting. 15.09.10 Levert svinghjul. 19.09.10 Eine toppen ferig porta. 16.10.10 Prøvemontert Piper BP285. 221 grader v/1,27. LCI 102. 24.10.10 Montert kam, løftera og toppa. 14.12.10 Kjøpt 7,5" 3,91:1 diff. m/ sperra. 15.12.10 Henta svinghjul ette 3 mnd, dreiaren har inkje gjort ein skjit. 15.02.11 Snubla øve ein 2,9 twinturbo motor med Toyota Supra Turboa og 200 ccm dyse. 22.02.11 Ny avtale med same "luren"dreiaren om å dreia ei 2,8 og ei 2,9 veiv. 23.02.11 Testa tilpassa sjølv med handverkty. 25.03.11 Jau, da gjekk me heimelaga au. 2,9 motor med 2,8 veiv vært 2,85. 28.03.11 2,9 motor ferdig samanskrudd med 2,8 veiv so e pollért, kvasskanta fjerna og oljehol ovalisert, skifta veivlager, porta oljekanal i blokko og shimma oljepumpo, omlag 7,0:1 i komp. Draumen er omlag 1,6 BAR og 300 hk v/ 4000 o/min so billigt so mogeleg. 30.03.11 Montert 2,8 svinghjul, Cosworth clutch, MT-75 gearboks. 04.04.11 Motor, gear og 4x4 travers på plass.
  5. Kor mykje ska du ha for turboene, manifoldane og oljeslangane?
  6. Den billigaste måten å byggja ein goe 2,9 turbomotor e´å bytta ut 2,9 veivo med ei 2,8 veiv og tilpassa registerdrev. Motoren skruast saman med ARP rådebolta og Clevite 77 veivlager frå Summit. Kompresjonforholdet vært ca. 7,4:1 so e da ein so gamal turbomotor ska ha. Eg skrudde kun tå bunnpanno på mi 2,9 maskina og bytta te 2,8 veiv sjøl 28.03.2011
  7. Stage 3 heads with bigger valves, plus a V6T3 cam should see close on 200bhp. We can do 2.9 litre heads to order and, coupled with the relevant Kent cams, you should see at least 10 BHP up on the 2.8, all round. http://www.burtonpower.com/technical_1/tau...cologne_v6.aspx
  8. http://www.specialisedengines.co.uk/dir15.html#29v601
  9. New 1.55 ratio rockers offer more lift and faster valve opening than the stock 1.47 rockers. Add even more power to your 2.9L engine with these high quality billet aluminum rocker arms. $475.00 Use of our rocker arm spacers is highly recommended. http://www.camcraftcams.com/archive/index2.html + Catalogs, Ranger / Bronco http://www.ford-trucks.com/forums/forum59/ Rimeleg greinrøyr te 2,9. http://www.summitracing.com/parts/PSM-70-1118/ http://www.offroadwarehouse.com/products/m...productID/40197 http://www.summitracing.com/parts/ARP-153-6001/
  10. http://www.summitracing.com/parts/FEL-9132PT/
  11. https://www.burtonpower.com/dets_product.as...p;sTxt=mes04.10 https://www.burtonpower.com/dets_product.as...&sTxt=mcl14 https://www.burtonpower.com/dets_product.as...;sTxt=agpr12pp8
×
×
  • Create New...