Jump to content

Bilforsterker prisforskjell


Recommended Posts

En "liten" pekepinn på hva en kan spare om man duller litt rundt på nettet...

 

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4081&katid=36&id

 

Kontra,

 

http://www.bernhardsbillyd.no/forsterkere/jbl-gto5355

 

(Bernhard's tar også kr 0,- i frakt om man forhåndsbetaler.. ;)

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Joda, det har det nok.

 

Men generelt vil jeg ikke si at Bilradiospesialisten er "rimelige".

 

Har myset mye på de forskjellige bilstereo foretningene her til lands siste ukene, da jeg skal ha alt ned til kablene.

Var innom Bilradiospesialisten her om dagen og fikk et "pakketilbud", skjekket opp komponenten på nett, alt på listen var enten moderat eller langt overpriset og ikke minst "utdatert". Og for å nevne spilleren jeg valgte var dyrere å kjøpe i butikk enn det den var priset på nettet hos de..

 

Men jeg mener en hel lapp forskjell på en forsterker i den prisklassen er nevneverdig, ja.

Edited by Akselander

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Kommer det en person til bilradiospesialisten, som ikke har greie på hva som er bra, og hvordan et korrekt oppsett bør være, så drar han fra butikken med en masse drit han ikke behøver, sånn som overprisa komponenter, kondensator, og et pakke"tilbud" hvor det er sub og 6x9" i samme pakka. Skuffelsen blir da stor når vedkommende spør noen med peiling om hjelp til å koble dette, og får høre at han kan hive kondensatoren og 6x9" og at han kunne fått noe mye bedre andre plasser.

 

Alexander, hva er du på utkikk etter? Åssen bil skal det inn i? Og hvor mye penger skal du bruke?

Link to comment
Share on other sites

Har sjekket litt rundt, og generellt er ting billigere hos bilradiospes enn andre steder, men er ikke snakk om 1000-lapper som det første eksempelet her.

Dersom det er ett par hundrelapper billigere hos bilradiospes, handler jeg heller i min lokale torshov dersom de har samme vare.

Link to comment
Share on other sites

cossiemk1,

 

Er ikke ute etter noe noe overdrevent argt i utgangspunktet,

men noe godt nok til å kunne nyte musikken slik den skal høres ut når en stanger i trafikken om morran og ettermiddagen..

Personlig er jeg ute etter klar tydelig lyd med akkurat "riktig" bass. Hører mest på instrumental musikk, viktig at vokal, gitar, trommer, bass kommer frem slik de skal..

 

10 - 12 lapper hadde en vel regnet med å havne på..

Har allerede bakhøytalerne og spilleren i esker her, den overnevnte forsterkeren er vel i posten i morgen.

Hovedsaklig kabelsett, sub og frontsett som står igjen da..

 

Det skal inn i en 3-dørs iS som kun blir brukt på sommerhalvåret.

 

Ja, skjønner den forsterkeren begrenser litt i valgmulighetene.

Men den får holde for nå.. Siklet jo på noen i langt høyere prisklasse, men får se hvordan denne fungerer nå først.. :)

 

PS: Har lite erfaring med bilstereo, kunnskapen ligger nok kun i det jeg har lest meg frem til.. :whistling:

 

 

Mvh

Edited by Akselander

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...