Jump to content

Service Mondeo mk4


borninsin

Recommended Posts

Heisann. Har hatt min mk4 Mondeo 2.0 diesel 2007 mod siden 115k på kilometer Telleren og har ikke hatt den på service siden jeg kjøpte den. Rett og slett pga at jeg har hatt mitt trangeste år noensinne etter kjerringa gikk fra meg rett etter vi kjøpte bil. Har dog byttet olje og bremser etc hos verksted av mine mekaniker venner. Men nå skal jeg ha den på service ettersom jeg snart runder 160k på telleren og det er vel en ganske omfattende service med bytte av regreim og alt som følger med og lurte på ca pris for det? Har to kamerater som sagt som kan bytte regreim og alt det for 4500 spenn inkludert deler.. Vil det lønne seg for meg å la de gjøre det istedenfor Ford og bare fortelle de at regreimskifte er gjort og at de bare tar en vanlig service så jeg får det i boka at det er gjort?

 

Tenker også å selge bilen etter jeg har gjort de tinga ettersom den blir for dyr for meg, bilen er i bra stand og har helt nye sommerdekk og noe brukte vinterdekk som holder en sesong til. Hvilken pris kan jeg ta for bilen når den har gått 160k??

 

Takker for alle svar som måtte kommer.

 

Hilsen en som er helt grønn når det kommer til bil å som aldrig skulle kjøpt seg en så ny bil

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...