taja Posted July 10, 2012 Posted July 10, 2012 Hei har en Mondeo 06 tdci som er vanskelig og starte når den er driftsvarm går da og drar lenge på starter før den drar i gang og virker som den ikke går på alle sylindre med en gang før den går helt normalt.Når den er kald er det ikke noe problem.Er det noen her som har noen ide om hva problemet kan være?
taja Posted July 10, 2012 Author Posted July 10, 2012 Glødeplugger!Hei ser at du tror det kan være glødeplugger kan det da være feil på en når motoren blir driftsvarm?Er disse vanskelige og bytte.
Fresh| Posted July 10, 2012 Posted July 10, 2012 Driftsvarm ja.... fikk ikke med meg det når jeg leste første gangen. Hvis det er kun når den er driftsvarm så er jeg litt mer usikker.
taja Posted July 11, 2012 Author Posted July 11, 2012 Har fått et tips om og prøve og byttet tempføleren som sitter venstre side på toppen bak reimhjulet som driver servo og vakuum pumpe.
taja Posted September 6, 2012 Author Posted September 6, 2012 Har nå gjort div med motoren men den har ikke blitt noe letter og starte når den er varm har nå fått et tips om at injektorene må re kodes har noe været borti dette før og hva koster dette?
Recommended Posts