Jump to content

4WD INTERCOOLER


HUSNES MOTORSPORT

Recommended Posts

Guest Hybrid

er det cossy cooler??? er den kødden og få skvisa inn i rs turbo el?? tenker på hvis det er den som har utgang/inngang vendt bakover?? men jeg trenger en cooler, dessuten var det ikke stygg pris heller syns jeg!!

hvor holder du til hen?? jeg bor i tønsberg....

Link to comment
Share on other sites

er det cossy cooler??? er den kødden og få skvisa inn i rs turbo el?? tenker på hvis det er den som har utgang/inngang vendt bakover?? men jeg trenger en cooler, dessuten var det ikke stygg pris heller syns jeg!!

hvor holder du til hen?? jeg bor i tønsberg....

Er ein orginal 4x4 cooler går vel ann og snikra litt plass :)kan ringa meg på 40219123 vist du e int...

 

Eg hadde ein svart cossy me flagg øve bak før ja ...Holde på og bygge meg ny no håpa eg blir klar te juli treffet... litt av delene eg har montert hitil.... :) autronic sm4 simens 820cc 18 compmotive, grenrør med sep wastgate ,garret gt35r bd 16 ,nytt plenium ,bilstein,stoor intercooler,polyritan 3,5 eksos, zf diff,store bremser 335mm osv :)..........

Link to comment
Share on other sites

Guest wolf Cosworth Racing

okay, va strøken da såg da ut te, kjøpte ikkje du ein kvit ein so har gått på voss? har du fø mykje dele te overs? FEK Grønne dyse???? hehe

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...