RstS2 Posted November 4, 2012 Posted November 4, 2012 Hei Lurer på en ting: Den gummilisten som sitter under langs dørkarmen som ungene sparker av hele tiden og som sitter i noen klips.Har det noe for seg og ta bort den og tette hullene til klipsene?Den hindrer vel at snø og slaps skal komme helt opp i karmem men hvis en er flink til og reingjøre er vel ikke det noe problem eller?Noen som har fjernet den gummelisten og tetten hullene til klipsene?Hva trur folket? I hvertfall en ***** dårlig feste løsning til listen som Ford har kommet med her...... :-( Alle tips mottas med takk:-) Hva koster disse klipsene på Ford? burde være gratis...
Tommen Posted November 4, 2012 Posted November 4, 2012 Hei Lurer på en ting: Den gummilisten som sitter under langs dørkarmen som ungene sparker av hele tiden og som sitter i noen klips.Har det noe for seg og ta bort den og tette hullene til klipsene?Den hindrer vel at snø og slaps skal komme helt opp i karmem men hvis en er flink til og reingjøre er vel ikke det noe problem eller?Noen som har fjernet den gummelisten og tetten hullene til klipsene?Hva trur folket? I hvertfall en ***** dårlig feste løsning til listen som Ford har kommet med her...... :-( Alle tips mottas med takk:-) Hva koster disse klipsene på Ford? burde være gratis... ENIG var samme på Mondeo MK2! Eg måtte kjøpte nye klips på den gamle bilen min.. Einaste måten å slippe dette på er å bytte teknikk på ut stigningen.. Så løft beina så slipper du problemer+riper The Golden era.. 1986-1987-1988
RstS2 Posted November 4, 2012 Author Posted November 4, 2012 ENIG var samme på Mondeo MK2! Eg måtte kjøpte nye klips på den gamle bilen min.. Einaste måten å slippe dette på er å bytte teknikk på ut stigningen.. Så løft beina så slipper du problemer+riper Hehe, ja jeg klarer teknikk på ut stigning men værre med unga... :-)Har klar 3M folie i dørkarmene så riper blir det ikke:-)
Torgeir B Posted November 4, 2012 Posted November 4, 2012 Må vell gjerne vurdere å lime det fast med noen klatter rutelim eller tec7. 86 3dr IS
Tommen Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 Hehe, ja jeg klarer teknikk på ut stigning men værre med unga... :-)Har klar 3M folie i dørkarmene så riper blir det ikke:-)Hehe, Det er lurt!Eg skjønner frustrasjonen! Eg har gitt ungene klar beskjed om å aldri tråkke på noe annet enn teppet i bilen.. Hehe, så isteden for den gummilista som spretter ut så får eg høre ett høyt og klart (JEG TRÅKKA IKKE PÅ DET RØDE) hehe The Golden era.. 1986-1987-1988
Recommended Posts