rattlesnake Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 som overskrift viser,ønsker å kjøpe en pen sierra sedan eller 3 dørs.. må ha skilter godkjent ommbygd cosworth kan og være av interesse jeg befinner meg i trøndelag nåes på tlf 99 37 51 48 eller pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 som overskrift viser,ønsker å kjøpe en pen sierra sedan eller 3 dørs.. må ha skilter godkjent ommbygd cosworth kan og være av interesse jeg befinner meg i trøndelag nåes på tlf 99 37 51 48 eller pm håkon sin da? Eller har han solgt den ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rattlesnake Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 håkon sin da? Eller har han solgt den ?er litt mye tjon å få skilt på den desverre Link to comment Share on other sites More sharing options...
fostad Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 koffer solgt du nettopp ein om du ska ha sierra sedaN? ;P Ford Sierra 2.0 MK1 `85Ford Sierra 4x4 Cosworth limited edition `92Ford Sierra 2.0 DOHC STV `91Ford Sierra 2.0 DOHC 5 dørs `91Finne Fraupompelag Link to comment Share on other sites More sharing options...
rattlesnake Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 koffer solgt du nettopp ein om du ska ha sierra sedaN? ;P fordi æ bli lei av bila når æ har hatt dæm ein stoinn,hadd tenkt på focus men når det kom snø no kjent æ kor sukky sukky det va å kjør forhjulsdrift Link to comment Share on other sites More sharing options...
rattlesnake Posted December 6, 2012 Author Share Posted December 6, 2012 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 lyst å kjøpe din gamle sedan tilbake ;-) med skilt ;-) RS Cosworth 1990 Mvh Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
rattlesnake Posted December 6, 2012 Author Share Posted December 6, 2012 lyst å kjøpe din gamle sedan tilbake ;-) med skilt ;-)pm sendt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bloodstars Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Har en 92 sierra sedan stående, godkjent, års avg betalt og skilter er bare og hente ut igjen, 97149199 for mer info Menn vokser ikke opp, di blir bare eldre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Har en sierra 1991mod. 2.0doch 4x4 som skal selges, eugodkjent høsten 2013. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rattlesnake Posted January 10, 2014 Author Share Posted January 10, 2014 Har en sierra 1991mod. 2.0doch 4x4 som skal selges, eugodkjent høsten 2013. heisann:) har du no mer spec på bilen? sedan,stasjonsvogn? km stand etc evnt bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 heisann:) har du no mer spec på bilen? sedan,stasjonsvogn? km stand etc evnt bilder?Det er sedan. godkjent med senkesett, står i vognkort. km.stand e rundt 220000. Deler som er byttet før eu godkjenning høst 2013: Bremseklosser fram, ny starter, endepotte. byttet varmeregister. ny frontrute. speedovaier. rattakselpakning. Det er noe småtteri på utsiden: Sprekk i h.lykt bak. liten bulk h.fram. Eneste grunnen til at jeg selger er pga liten plass og kjøpt ny bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts