jakob Posted February 20, 2013 Author Posted February 20, 2013 Komplett innsug med alt (luftfilter boks, røra osv) ? Og instrumentet ?TorgeirMotor er "solgt". Kommer en og skal hente den. skal høre med han. Men luftfilterboks og rør kan ordnes. Instrumentet også Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
Torgeir B Posted February 20, 2013 Posted February 20, 2013 Manifolden som er det mest intersange for meg, mitt har sprukket rundt termostathuset. 86 3dr IS
jakob Posted February 21, 2013 Author Posted February 21, 2013 Okai.. Er en som henter motoren, så da går ikkje det. Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
jakob Posted March 4, 2013 Author Posted March 4, 2013 Har også 2 dohc motorer stående om det kunne vert av interesse for noen. Den ene er i veldig bra stand sett utenfra, har ikkje demontert og sett på noe, men den var veldig bra da den sto i bilen. Dette er org. Motoren til prosjektbilen min. Gått 400k kilometer, men byttet topp-pakning og div. på 250k. Den andre er en "komplett" delemotor. Det meste er til stede, bare småting som mangler. Dette er en motor som er gått rundt 240-260k. Og kommer fra ei stv som eg hugget som 13 åring denne motoren er "ihælskrudd" av meg.. demonterte den helt ned i molekyler og satte sammen for å lære men som sagt, er en delemotor. sveiv da, men neppe nå, da den har stått lenge, og er satt sammen igjen med gamle pakninger og pakningslim laaavtbudsjett bygge, hahaah Delemotoren kan deles opp og selges bit for bit. Kom med bud om interessert. Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
HIFIUBBEN Posted March 11, 2013 Posted March 11, 2013 Hei hvor mye skal du ha for begge forsetene? hilsen tormod.ubbe @gmail.com 00380637906307 på ferie men snart tilbake, kan hente ca 1 apr.
jakob Posted March 11, 2013 Author Posted March 11, 2013 Sorry, kan ikkje hjelpe deg.. Bilen er vraka, så dem er også borte Oppdatert: Fjernet bil, bakdører, scorpio deler. Dette er kastet/solgt Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
Dosk101 Posted March 16, 2013 Posted March 16, 2013 passer hengerfeste til sierra 86 IS? Sjikkelig bil drar bak!
jakob Posted March 16, 2013 Author Posted March 16, 2013 Vil tro det, men er ikkje sikker. Noen som veit?? Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
jakob Posted June 7, 2013 Author Posted June 7, 2013 Opp, lagt til støtdempere til mondeo Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
jakob Posted September 9, 2013 Author Posted September 9, 2013 Bump Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
Recommended Posts