Guest Expl0rer^ Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 var inne på en kjedelig dag som dette fin i formen ettersom at min sierra ble vrak i går..... fikser bilder om et par dager http://www.dinside.no/php/art.php?id=152 <- sikkert vært før men tenkte og være snill og poste det
Guest mfafa Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Grei den der. Men litt rart at de tar med "slitte dekk" under "Dette er feilene". Da hadde det vært like naturlig å ta med slitt clutch og slitte vindusviskere Ellers "kunne" de kanskje tatt med at toppakningen på 2-liter twincam er veldig utsatt og går i dass hvis bilen er varmkjørt en gang. Det blir fort dyyrt for hvermansen.
Guest Vecon Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Det er bare for at sierra er en så sprek bil , at den legger fra seg gummi over alt !
Guest Ford Gnomen Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Vill ikke akkurat påstå at en sierra er en tung bil, veier jo straks over tonnet. Stor er den nok, men tung? Nei. Fiestaer nå til dags veier jo mye mer.
Guest Lethyss Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Veide Sierra'n min med meg i, 1180 kg. Kamerat veide Omega'n sin, han havnet på rundt 1500
Recommended Posts