Guest mr_doodee Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 hei! dette haster litt, for skal få toppen min planet/frest i måren, men eg vil selvfølgelig ha mest mulig effekt ut av planingen, derfor skal eg ta omtrent maks, skal få stå igjen noen tiere tenker eg, men hvor mangen mm er maks man kan ta av en original DOCH topp? mvh Roger
to far gone Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 det er bare å ringe ford det eller stikke innom å spørre de har nok min mål HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Guest mr_doodee Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 hvor får man kjøpt ventiltetninger og strekkboltene til billigst pris?toppakning og toppdeksel pakning er eg også på jakt etter,vet dere om en nettbutikk? Roger
to far gone Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 ingen som vet???som har planet en doch selv?<{POST_SNAPBACK}> har planet min selv men vet ikke esakt min mål syns du skal ta minst mulig for best holdbarhet HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
RHeskja Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 16v zetec kan ikke planes! legg plastalina oppå stempele å monter toppen å snurr den rundt å se va klaring det er!
Recommended Posts