Jump to content

Trenger litt info om 2.5l v6 mk2


yosi4

Recommended Posts

Hei.!

Har noen kjappe spørsmål angående 2.5l 24 duratec som sitter i mondeo mk2.

vegvesenet sier jeg får motorbytte mitt godkjent om jeg viser dokumentasjon på deler/delebil,jeg har regnr på dele bilen hva annet må jeg vise til? også trengte jeg dokumentasjon på effekt og Dreimoment hvor hentes dette? ford er nytteløst.

 

De sier i samme brev att de kan godkjenne til 2.5l grunnet de har dokumentasjon som tillater denne effekten i min bil.

Link to comment
Share on other sites

Reg.nr på delebilen skal vel holde som dokumentasjon. Og dét burde etter min mening holde som dokumentasjon for hk og nm og.

Har samme motor i min mondeo. Kan se hva jeg har av papirer i den i morgen eller mandag.

Link to comment
Share on other sites

Reg.nr på delebilen skal vel holde som dokumentasjon. Og dét burde etter min mening holde som dokumentasjon for hk og nm og.

Har samme motor i min mondeo. Kan se hva jeg har av papirer i den i morgen eller mandag.

 

Flotte greier!..er ett svensk Reg nr fra en høgd bil men har også kvittering på kjøp. :smartass:

Link to comment
Share on other sites

Da er det jo muligheter :)

Det er virkelig morro om de begynner å be om pappirer på hvor mye effekt chassie tåler, og syklustester :P

Bare pass på at du har alle papirer i Orden på at du har kjøpt og momset inn delebilen.

1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro,

2000 Audi A4 TQ Avant

2000 Audi A3 1.8T

2004 Audi A3 Latskap (samboerens)

2008 Renault Traffic arbeisbil

Link to comment
Share on other sites

Da er det jo muligheter :)

Det er virkelig morro om de begynner å be om pappirer på hvor mye effekt chassie tåler, og syklustester :P

Bare pass på at du har alle papirer i Orden på at du har kjøpt og momset inn delebilen.

 

Tok kun med motor over grensen og denne slapp jeg og tolle osv pga prisen jeg fikk den for.Fikk oppgitt reg nr av firma og har også kvittering på kjøp,så regner med det skal være i orden. få tak i resten dokumentasjonen jeg trenger så bærer det på vegveset :blush:.Prøvde og få hjelp av ford med det var nytteløst.og ja er veldig glad for att de ikke bestemte seg for å være Kødd og ba om masse rart hehe

Edited by yosi4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...