Øyvind.K Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 (edited) Selger nå mitt surround oppsett som jeg har brukt mange år på å skaffe, pga. overgang til stereo.. Det består av følgende: Harman Kardon AVR8500 - surroundforsterker, vil påstå det er den beste reciveren H/K noen gang har kommet med.. Harman Kardon DVD30 - dvd-spiller, igjen den beste dvd spilleren H/K har kommet med.. Harman Kardon BDP10 - BluRay spilleren til H/K.. dynaBel S23 - fronthøyttalere dynaBel C11 (3stk) - senter og bakhøyttalere.. --- dynaBel Brontes m/Hypex HS500 forsterkeren - sub, med den største forsterkeren man kunne få.. Hitachi Illumnia PJ-TX200 - forgjengeren til PJ-TX300 men forskjellen er vel kun egentlig utseende, har HDMI og hd-redy, super hjemmekino projektor.. DreamScreen Dynagray 92" - lerret på 92", gråtonet for bedre svartinnhold.. ---Projektor og sub kan selges med, dette om kjøper skal ha alt nevnt ovenfor:) Forsterker, dvd, bluray, er 100% strøkne har alt av dokumentasjon, emballasje og div kvitteringer (både fra butikker og privatpersoner). Begge kontrollene til AVR-8500 fungerer perfekt, samme med dvd, bluray og projektor. Høyttalerene er kit/m kab, og satt sammen av en service elektroniker.Sub er bygget av en møbelsnekker.dynaBel høyttalerene er ikke 100% strøkne, noen merker men langt ifra rassert, ser meget pene ut.Suben er tilnærmet strøken, bygget uten glassplate og malt silkematt for å matche høyttalerene. Priser er som følger: AVR8500 - 5000,-DVD30 - følger med med kjøp av AVR8500, eventuelt 800,-BDP10 - 1500,-dynaBel høyttalere samlet - 6000,-Brontes - 5000,-PJ-TX200 - 3500,- (5000,- med lerret) Div kabler kan vi bli enige om noen har lyst på alt samlet.. Har også en liten nostalgi samling jeg kan kvitte meg med, relativt billig: Harman/Kardon: HK3470 - stereoforsterkerHD750 - cd-spillerDVD1 - dvd-spillerDVD10 - dvd-spillerDVD25 - dvd-spiller Kan nåes på 41083770 eller kalken_k (a) hotmail dot com Bilder: Edited March 22, 2013 by Øyvind.K
Recommended Posts