Jump to content

Girkassefester Ø.K


Festli

Recommended Posts

Motorfeste og Girkassefeste.. Enkelt og greit ;) Like greit å kjøpe det nytt :)

 

Edit: Dette er jo competition serien, blir kanskje litt stivt. Kommer ann på bruksområdet. Har selv bestilt competition til min bruksbil nå da, men eg er jo 18 og liker stiv/ukomfortabel bil :rolleyes: :whistling:

Edited by jakob

Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag

Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt

Link to comment
Share on other sites

var helst nytt eller ganske nytt jeg var ute etter, greia er at girkassa er løs så jeg ville ha fiksa det ganske fort :P

Er i samme situasjon som deg jakob så er det jeg er ute etter sjøl ;)

Men passer det som du linka til da? står at det er til t5 kasse, eller passer de overens? :P

Link to comment
Share on other sites

var helst nytt eller ganske nytt jeg var ute etter, greia er at girkassa er løs så jeg ville ha fiksa det ganske fort :P

Er i samme situasjon som deg jakob så er det jeg er ute etter sjøl ;)

Men passer det som du linka til da? står at det er til t5 kasse, eller passer de overens? :P

 

Jeg har motorfester til 4x4 som kun har gått 1000km ser ut som de er nye (virba tech)

Send meg en pm visst int :-)

4x4 cosworth

E46 Touring

Link to comment
Share on other sites

var helst nytt eller ganske nytt jeg var ute etter, greia er at girkassa er løs så jeg ville ha fiksa det ganske fort :P

Er i samme situasjon som deg jakob så er det jeg er ute etter sjøl ;)

Men passer det som du linka til da? står at det er til t5 kasse, eller passer de overens? :P

 

Var litt skeptisk til om dem passa selv. Men leste på vibra-technics sine sider og der står det. At det skal passe mt75. Har kontrollmålt mitt gamle feste og sett på målet til det nye via nettet, og dem er like. Mener å huske det var 142mm?? :)

Edited by jakob

Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag

Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt

Link to comment
Share on other sites

Var litt skeptisk til om dem passa selv. Men leste på vibra-technics sine sider og der står det. At det skal passe mt75. Har kontrollmålt mitt gamle feste og sett på målet til det nye via nettet, og dem er like. Mener å huske det var 142mm?? :)

 

Flott, da bestiller jeg dissa sjøl :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...