John07 Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 (edited) Hei!Ønsker å kjøpe frontfanger (med hull til grøftelys), bakfanger og ny dør venstre foran (førerdør).Noen som har noe liggende. De jeg har på bilen er veldig skadet, og på døra er det et område som er gjennomrustet. Er også på utkikk etter effektanlegg. Noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Bilen der er snakk om er en 1991 Sierra 2.0i CLX type kombicoupe. MvhJohn Olav Moen Edited April 13, 2013 by John07
Fredrik92 Posted April 14, 2013 Posted April 14, 2013 Jeg har grenrør og komplett motor med portet overhalt topp vist du ønsker litt mer bunndrag i den 2.0L DOHC motor Sierra 2.0 DOHC prosjekt
Per Olav Posted April 14, 2013 Posted April 14, 2013 Han HER har combibakfanger til salgs trur jeg. RødTrur ikke han er så ofte innpå her lengre så ta en telefon.Cristopher 92246321 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>
Recommended Posts