Jump to content

ford sierra stv


pedersen91

Recommended Posts

IMAG0241_zpsd905e904.jpg

 

kan ta litt bedre bilder senere...

 

selger bilen hel eller i deler, men helst i deler, kanalene er opprustet... og endel på bak parti.. vis ingen vil ha noe så vraker jeg den strax

 

bil ha gått 170tusen og fungerer bra, men en del rust siden den ha ståd i ro i mange år...

 

bakfanger er tatt av men følger med, eller er til salgs.. bra stand ingen sprekker eller noe

 

frontfanger har jeg tatt selv.

 

bare send ei mld om det sku være noe du trenger.. er komplett uten om frontfanger...

 

mobil nr: 94839904 send helst mld, mye på jobb så dårli dekning inni fjellet der jeg jobber..

 

har felger og som eventuelt sku ha fått bort/bytte?

 

alt kan byttes/eller selges.

 

bilen blir stående et par dager, men plukker av masse deler og tar av felgene osv, så bilen blir vraket så snart som mulig...

 

mvh ivan pedersen

Edited by pedersen91

Min link

 

sjekk :D

Link to comment
Share on other sites

deksel rundt lås på bakluke og støtfanger bak...delene må være pene og innntakte? frakt?

IMAG0261_zps240c37c5.jpg

 

jeg skal se litt mere nøye på det dekselet... men bilen står på jobb så sjekker ikke det for i morgen, fangeren er hel å pen, ingen mangel! men kan ta bilder av den i morgen om du vil.., sender alt av deler ca..

 

Hvordan er det med rust og bulker i framdørene?

ingen bulker, men fører døren er litt rustete i nedre del.. men høyre fordør er helt rust fri! sorry for dårlige bilder det regnet noe jææævli!

 

v-døren

IMAG0255_zps5dd46571.jpg

IMAG0256_zps1a617b31.jpg

IMAG0257_zpsde01a7a6.jpg

IMAG0258_zpsfa6a3dc9.jpg

 

 

h-døren

IMAG0260_zpsba736378.jpg

IMAG0243_zps9af4b83e.jpg

IMAG0244_zps65ca0c6c.jpg

IMAG0245_zpsf19d2846.jpg

IMAG0246_zps3f6ceb61.jpg

IMAG0244_zps65ca0c6c.jpg

Min link

 

sjekk :D

Link to comment
Share on other sites

Ser kjekke ut de dørene. Mye koster dem? Og du, eller noen du kjenner med god plass har vel helt sikkert ikke tenkt seg ned på østlandet i overskuelig fremtid?

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...