Momentum Posted May 4, 2013 Posted May 4, 2013 Har en en 2005 Mk3 stv. Er litt ulyder og knirkelyder foran når eg svinger, er som regel når eg skal rygge og kjører rolig, ellers når eg er oppe i fart hører eg ikkje noe spesielt. Er det noen foringer som er slitt eller kan det være styresnekken? Var på Eu kontroll i februar og fikk ingenting, verken på mangellapp eller merknad om dette. Også knirker det fra bakakselen når eg f.eks sitter meg inn i bilen, dette er jo en foring men kas av de?
mariusveland Posted May 4, 2013 Posted May 4, 2013 Ang knirkelyd bak så kan det være feste på ryggen i bakksettet som må smøres jeg trodde og at det hva en foring men smørte det god med litt silikonspray så forsvant lyden..
Momentum Posted May 4, 2013 Author Posted May 4, 2013 Ang knirkelyd bak så kan det være feste på ryggen i bakksettet som må smøres jeg trodde og at det hva en foring men smørte det god med litt silikonspray så forsvant lyden.. Skal prøve det;)
Momentum Posted September 22, 2013 Author Posted September 22, 2013 Då var feilen funnet Knirkingen/knakingen foran kom fra fjærbeinslagrene og knirkingen bak var fra stabstagsforingene. Så no er bilen en fryd å kjøre!
Recommended Posts