Jump to content

Sparco bøttestoler 4punkt seler selges


_ford

Recommended Posts

Har to stoler og seler som selges,fia er gått ut men er i bra stand med unntak av et lite hull i bakkant på det ene setet. Prisen er jeg ikke sikker på men kanskje ca 2000kr for 2 stoler og 800kr for seler bare for og sette en pris

PICT0003-7.jpg

 

Bør hentes i Hamar,send pm her ved intresse.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan blir høyden på disse Me det understellet som sitter på? sierraunderstell sant? Jeg er litt høy, så med orginale recaro (cosworth) og hjelm så blir det dårlig plass oppi mot taket for meg...

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Hvordan blir høyden på disse Me det understellet som sitter på? sierraunderstell sant? Jeg er litt høy, så med orginale recaro (cosworth) og hjelm så blir det dårlig plass oppi mot taket for meg...

 

Sierra understell ja.Jeg synes jeg sitter lavt med dem men jeg er jo bare ca 178 da....... Kan du ikke ta turen over til riktig side og prøve dem,sitter i en sierra nå ;)

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært morro det, men trur jeg må vente på neste lønning før jeg handler stoler gitt. Mye anna til dissa bila som har høyere pri akkurat nå..

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært morro det, men trur jeg må vente på neste lønning før jeg handler stoler gitt. Mye anna til dissa bila som har høyere pri akkurat nå..

 

Ja veit åssen det er,man går alltid og venter på lønning og når den kommer så er det nesten bare og vente på neste at med en gang Hehe

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...