Jump to content

2005 Ford Fiesta ST selges


fiesta05

Recommended Posts

Da selges Fiestaen pga andre prioriteringer

 

All info ligger i FINN linken :

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41785570

 

2005 modell

3 dørs

Panther Black

Manuell gir

Gått ca 118 000km

Ser for meg 120 000 for denne

Holder til i Rogaland

 

Ellers er det linkt til prosjektråd i signaturen min!

Edited by fiesta05

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

hvordan er det å fjærne sotfilm på vinduene...?

er ledningsnettet klippet for¨å montere xenon??

er snkesettet godkjent og inskrevet i vognkort?

hva og hvordan er det "justert" på motoren, er vel i utgangspunktet ingen ting som kan justeres på en slik

er register reim byttet?

hvordan er det å fjærne folien på panseret og er lakken bra under,

er det noe rust, slitasje på lakk tenker da spesielt bak hjulene og opunder bak ved bakstilling??

Link to comment
Share on other sites

hvordan er det å fjærne sotfilm på vinduene...?

er ledningsnettet klippet for¨å montere xenon??

er snkesettet godkjent og inskrevet i vognkort?

hva og hvordan er det "justert" på motoren, er vel i utgangspunktet ingen ting som kan justeres på en slik

er register reim byttet?

hvordan er det å fjærne folien på panseret og er lakken bra under,

er det noe rust, slitasje på lakk tenker da spesielt bak hjulene og opunder bak ved bakstilling??

 

Det med sotfilm vet jeg ikke, jeg leverte den inn til ett firma for å få det gjort. Regner med at det er å finne ett hjøre og rive av og vaske med noe sterkt så du får fjernet limen.

Ledningsnettet er ikke klippet i nei, så du kan fint gjøre den om til vanlig halogen, settet er kjøpt hos Haugland. Jo, tenningen og luft/bensin forholdet er justert slik at motor yter mest mulig på de oppgraderingene son er gjort, det følger med en boks i 182 kitet som du kobler til hjernen så du kan justere forskjellige ting, se i prosjekttråden min hvis du lurer på akkurat det, har lagt ut bilde av den.

 

Det er kjede på denne så trenger ikke tenke på register reim.

Senkefjørene er ikke godkjent hos Biltilsynet nei.

Folien ble montert av samme firma som monterte soting så akkurat det tør jeg ikke svare på, ta kontakt med ett firma som legger dekor evt før du gjør noe selv.

Jeg har ikke funnet noe rust, det var en liten flekk på A-stolpen, men den har jeg fjernet.

Ellers vet jeg ikke om noen særlig slitasje, eneste som er gjort nå nylig er oljeservice og byttet dynamoreim og strammer.

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

har du tuv papirer på fjørene +evt eksos?

 

er duratec motor dette da? i og med den har kjede... trudde det var zetec men men er et vivar ditte zetec -zetec se duratec greiene,

 

syns eg las en reportasje om montering av justerbart kamdrev på en slik og der var det reim mulig det var en focus st da kansje???

Edited by bart
Link to comment
Share on other sites

Mener jeg har papirene på fjørene liggende ja. Ekosen er det ikke noe papirer på, jeg bestilte katalysator i tillegg så det ikke skulle være noe problem å ha det montert i en evt kontroll. Den skal snart inn på EU kontroll og jeg er 100% sikker på at det skal gå bra.

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Mener jeg har papirene på fjørene liggende ja. Ekosen er det ikke noe papirer på, jeg bestilte katalysator i tillegg så det ikke skulle være noe problem å ha det montert i en evt kontroll. Den skal snart inn på EU kontroll og jeg er 100% sikker på at det skal gå bra.

 

går nok sikkert bra men er liksom greit å ha viss det fins, alt er så mye enklere med litt papirer

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

kan si at om dette kommer fra pumaspeed, en av verdens ledente tunere på fiesta st, focus st/rs osv er dette null problem.. dem har også lik eu kontrol.. mot tror jeg dem kaller det, så dem selger ikke et eksos anlegg som ikke er godkjent for vei. bare greit og sjekke ut linken han har skrevet ned, og sjekk dem ut ;)

 

ps det jeg vil anbefale deg fiesta05, er og sende pumaspeed en mail og be om og få ny utskrift på det du har kjøpt.. greit og ha med;)

Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd)

Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri)

Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd)

Golf 3 96 (En motor drept og så solgt)

Smart Roadster Brabus (solgt)

Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept)

Link to comment
Share on other sites

kan si at om dette kommer fra pumaspeed, en av verdens ledente tunere på fiesta st, focus st/rs osv er dette null problem.. dem har også lik eu kontrol.. mot tror jeg dem kaller det, så dem selger ikke et eksos anlegg som ikke er godkjent for vei. bare greit og sjekke ut linken han har skrevet ned, og sjekk dem ut ;)

 

ps det jeg vil anbefale deg fiesta05, er og sende pumaspeed en mail og be om og få ny utskrift på det du har kjøpt.. greit og ha med;)

 

Jeg har pakkseddel liggende fra når jeg fikk delene, så det går helt fint :)

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Jeg har pakkseddel liggende fra når jeg fikk delene, så det går helt fint :)

 

Tenkte på kvitering ;) der ligger og garantien :)

Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd)

Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri)

Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd)

Golf 3 96 (En motor drept og så solgt)

Smart Roadster Brabus (solgt)

Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...