Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

Har et lite problem..

Det har seg slik at bilen stopper under kjøring.. når den stopper, skrur klokka og radioen seg av, får så å nullstille seg..

Når jeg prøver å starte bilen igjen, står jeg å kjører starter en stund, men null reaksjon, venter i ca 1-5 minutter, så starter den med en gang igjen.. i den siste tiden har dette skjedd oftere og oftere.. noen som vet hvor problemet er?! Begynner å bli lei av å stå i veikanten for å så vente i noen minutter til dn kan startes igjen, og i tillegg måtte stille klokke og radio igjen..

Posted

Hei.jeg er nesten sikkr på at det er et relee som er delvis defekt. Jeg ville sett under rattstammen nede til venstre like ved sikringene. Hadde samme problem som deg for noen år siden. Da så jeg at releet var brent. Mener fargen på mitt relee var rosa-rødt. Avlangt relee. Greit å sjekke :smartass:

Posted

Hei.jeg er nesten sikkr på at det er et relee som er delvis defekt. Jeg ville sett under rattstammen nede til venstre like ved sikringene. Hadde samme problem som deg for noen år siden. Da så jeg at releet var brent. Mener fargen på mitt relee var rosa-rødt. Avlangt relee. Greit å sjekke :smartass:

Okei, takk for svaret! :-) skal sjekke det imorgen.

Har dette releet noe med teningen og gjøre?:-)

Posted

Sånn ca eksakt hvor ligger dette releet? Kinne ikke se noe rosa/rødt relee. :-)

• 2 months later...
Posted

jeg mener også det er et rosa relee. er vel ganske langt relee dersom jeg ikke husker feil. Mener den tar hovedstrømmen når den blir varm. Mener det var på venstre side under rattstammen. (mener jeg å huske)