Jump to content

Bromle bromle


Guest ErikW

Recommended Posts

Guest ErikW

Hei folkens

 

Nå er eg drit lei upresis bass og innestengt bass i mondeoen min.

Så nå lurer eg på,hvordan vil det gå om eg går for et eller to rene 8" bass elementer i hattehylla? I stedet for di to Boss Ripper 10" som eg har bak i bagasjen nå.

Irriterer meg hinsides den hekkans bromlinga,har ikke allverden forsterker men ja...tror meg og sub rett og slett ikke kommer helt overens.

 

Så hvis noen har tips om løsninger hvordan eg kan få trøkk i bilen min så tar jeg gjerne i mot dem:) ! (liker presise og harde slag og den dyben det skal være...ikke ti ganger mer og etterskjelv)

 

Er og ute etter frontsett (komponent) ....rocka greier...tips??

 

 

Mvh frustrert Erik W

Link to comment
Share on other sites

Guest bgulliksen

Med skikkelige elementer i en tett og fin kasse med mål som passer elementene, og en forsterker som matcher så bør det vel ikke by på problemer selv om den er i bagasjen? I bruksbilen min, (som ikke er ford og derfor ikke nevnes forøvrig) har jeg metallplate mellom bagasjen og seteryggen, og bassen er presis og fast. Ingen brumling eller drit.

 

Jeg har en lukka kasse med to 10" elementer, husker ikke watt-styrken på forsterker, men var den som ble anbefalt av element-produsenten spesielt til samensetningen av de to elementene i lukka kasse på x-antall liter (som jeg heller ikke husker..)

Link to comment
Share on other sites

Guest sierrano

Du burde lytte til Morel høytalere! Til fronsettet er helt ideele, da de ikke trenger en avstemt kasse for å spille bass og dessuten så har de en bra off/aksis parameter som i praksis betyr at de ikke er så veldig kresen på vinkling ved montering. En annen medlem her i forumen har/skal skaffe seg Morel med 2x10" og ha det i en Mondeo! :) ... hør eventuelt med han. Jeg har selv også Morel i en Sierra men mitt Project SQ er litt mer avansert og krever litt mer jobb.... B)

 

mvh

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...