2Tom4 Posted August 3, 2013 Posted August 3, 2013 Hei! I Februar i år fant jeg ut at jeg en gang for alle skulle ta opp kampen med useriøse aktører rundt i bil miljøet i buskerud, å startet derfor gruppen Starlight Racing - Norway. Vi er nå oppe i 137 Likere på Facebook, noe som ikke er så fryktelig mange enda, men vi er i vekst! Kan også nevne at grunnen for "Norway" i navnet er fordi det planlegges å starte opp en avdeling i Sverige også med sammarbeid om drifting events mm! Vi har hatt 2 vellykkede arrangementer allerede som gikk på skjertorsdagen og fotoshoot. Gardermoen Raceway er under planlegging, å vi har et arrangement oppe og går hvor vi skal ha treff i Sandefjord i sammarbeid med BS Bildeler. Der øsker jeg at flest mulig kommer! Det vil bli stilt med Stand fra BS Bildeler på treffet, samtidig som Riis Bilglass og Maguiars også er kontaktet. vi kommer nærmere tilbake med mere informasjon! Er du tilgjengelig denne dagen? Da er du hjertelig velkommen til å melde deg på her! - https://www.facebook.com/events/391675487617450/ Skulle det være noen problemer med påmelding er det bare å si ifra så tar jeg meg av det! Husk folkens, det er FORD som gjelder! Så meld dere på og møt opp dere som kan! MVH TomStarlight Racing - Norway
Recommended Posts