Jump to content

3dr 1986 2,0 IS "Cosworth" selges


Pusur_

Recommended Posts

Vurderer å selge skuta pga omprioritering. Dette er per dags dato en "nybygd" bil som har rullet 500 meter. Den var tiltenkt vingebil prosjekt, men pga andre prioriteringer selger jeg den som den er. Karosseriet er "rustfritt" i den for stand at jeg ikke vet om noe gjennomrusting. Er vel ei lita boble på en hjulbue bak, samt kanten som fester pakninga til bakluka. Dørene har småbulker, men jevnt over et bra karosseri med soltak. Riller i panseret og cosworth grill. Bilen ble bygd som en sleeper, og har derfor et veldig nøytralt utseende. Minst mulig av målere, brytere og eksosanlegg vises ved første øyekast. Motoren er nybygd, og har som sagt gått 500 meter. Litt spec:

 

org dim 205 blokk uten slitekant (km 120.000)

2wd stempel i bra tilstand med nye ringer

slipt cosworth veiv

gr a topp pkn og strekkolter

org innsug

planet topp og slipt ventiler

4x4 eksos manifold med ekstern wastegate

ny kinaturbo (400hk)

kimmit intercooler

L6

aeromotive kopi btr

3" eksos

Ny høykapasitet oljepumpe

Alt av lager og pakninger + regreim og strammer nytt

 

4wd cossie bremser foran

v6 bremser bak, nye skiver og klosser

 

Mt75 girkasse

4 puck sinter

Sveiset 7,5" diff 3,64

 

Bilen starter men har ikke clutch, dette for at utløserlageret ikke er spacet ut. Kan selges slik den står for 40.000.- eller jeg kan space utløseren men da går den for 45.000.- Felgene på bildet er ikke til salgs!

 

r33f.jpg

79if.jpg
 

Edited by Pusur_
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lykke til med salget . Og om det blir delesalg så kunne jeg tenkt meg grill og panser

 

Hehe, panseret og grillen på denne bilen er uorginalt. Men 909motorsport.no har org panser og grill på lager. Riktignok skadet, men fullt reddbart ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...