Jump to content

Får man kjøpt løse foringer?


Mondeo Tddi

Recommended Posts

Får man kjøpt løse foringer til bakre langsgående bærearm til en MK3 i Norge? Finner ikke disse på Meca eller Mekonomen, har ikke fått sjekket FORD lokalt da disse er stengt. Trenger de ASAP derfor kan jeg ikke bestille fra Ebay :)

Det er disse jeg mener http://www.ebay.co.uk/itm/221265686538?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648

Link to comment
Share on other sites

Tror de skaffer ja, til sikkert en heroin pris i forhold fra england....

 

Hele bærearmen koster 5000,- hos Ford, synd de ikke beholdt den gamle designen fra Mk1-2 hvor nav og det flat jernet var seperat..

 

Trenger slike til min også...

Skræver som en gammel hore bak....hehe

Edited by Caprinut

94' Mondeo 2.0GLX Stv

01' Mondeo 1.8 125hk

78' Capri Mk3 2.3S

Link to comment
Share on other sites

Ja hvis det er org. Ford så blir vel prisen høy. Jeg får ringe å sjekke i morgen.. 

 

Hvis du vil bli kvitt skrevinga som den gjør når bilen er senket uansett om det er nye foringer eller ikke så kan du ta å frese ut et spor i den øverste feste til armen som vist på bildet, og for å være helt sikker på at det ikke flytter på seg så sveiser du fast en mutter på baksiden :) rt :)

 

ford-mondeo-mk3-estate-o-s-rear-hub-with

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke gal pris...

 

Må ha de 4 etterhvert...

 

Spissinga er riktig, men skræver noe forferdelig, tror det er de nedre foringene som er synderen.

Går også å kjøpe eksentriske bolter som gir mer grader enn de orginale, men skal forsøke å bytte slitedeler først..

 

Lurer på om ST220 er anderledes i bakstillinga enn de andre- men hva er anderledes?

94' Mondeo 2.0GLX Stv

01' Mondeo 1.8 125hk

78' Capri Mk3 2.3S

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...