Jump to content

hei nettopp kjøpt granada tips til trim styling ?:D


kennyG

Recommended Posts

Gratulerer med ny Granada!

Jeg ville ha beholdt to litern hvis den er bra. Er en mye bedre motor en V6 motorene som ble levert til Granada, og veldig lett å skru på. Er ikke så mye som skal til for å hente ut mer hk en f.eks en 2.8. Porte topp og innsug, ny kam, grenrør så er du godt på vei.

 

Deler finner du mye av på ebay,de og ebay.co.uk.  http://www.motomobil.com/ har og masse deler til gammel Ford. Ellers så kan du høre med noen av våre samarbeidspartnere Rs euroford og 909 motorsport f.eks. Blir du medlem så får du rabatt hos dem, og gode priser på veteranforsikring hos LMK blant annet.

 

Jeg har en god del brukte deler til Granada, siden det er denne biltypen jeg har drevet med de siste 20 årene. Har demontert mange opp gjennom disse årene. 

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Solgte de tre jeg hadde for en 2-3 år siden når jeg hadde opprydding og flytting av mesteparten av delene. Men kan godt være andre som har dette hvis du prøver en ønsket kjøpt annonse. kan og være lurt å sjekke på finn.no på torget der. 

 

Kjøpte du den sorte granada'en som sto på finn nå nylig?

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

men det e jo gasser motor ka kan eg jør med den då uden å stilla så mye på gasseren ?

Hvis du har en weber forgasser som er på Granada 2.0 til vanlig så er den god for 160hk har jeg lest. Mulig at dyser må byttes ut. Jeg tror at sierra har en annen gasser. Eventuelt kan du sette på en weber dgas som fins på 3.0 liter essex. Er ingen ekspert på området, men det er nå det jeg har hørt. 

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

Hei, kan anbefale deg å bli med på consul granada klubben og granadagjengen på facebook og. mye bra folk der inne som kan hjelpe :) 

Mvh Stian

    78mod Granada 2.3 L "rånebil"

    84mod Granada 2.3 "ghia" Rustvrak som venter på restaurering
X-84mod Granada 2.3 L jubileum

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

 

Link to comment
Share on other sites

done :D

Hvis du melder deg inn her så pågår det en tråd om akkurat det du spør etter, men kanskje litt mer i dybden en det du tenker på. Tror vi har flere folk som har greie på dette her en hos granadaklubben. Du har ikke tilgang på alt her som gjest.Vi har bla. et eget forum del som heter avansert trimming.

 

Mente ikke  å snakke stygt om Granadaklubben, er en bra klubb det og. Jeg har vært (og er) medlem der siden 1993 :D

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...