Jump to content

Ford Sierra 2,0 Is 86 Mod Selges


Royen

Recommended Posts

Bilen var i daglig bruk fram til romjula, levert skiltene på biltilsynet da før nyttår. Hadde bilen på Eu-kontroll rett før jul, fekk da 4 2ere.

 

Understellsnr ikke påvist.       (Må slåest inn på nytt da det mest sansynlig har vert rustsveist der det sto)

 

Slitt bærekule: fremre høyre nedre ytre     (Spurte hos skraphandler og fekk beskjed om at den koster ca.700,- ny)

 

Lekkasje på drivstoffanlegg: motorrom      (Kontrollør mente det kanskje var nok å stramme bolter?)

 

Oljelekkasje fra motor     (Kontrollør mente det var en korkpakkning som måtte byttest?)

 

Viste bilen hos NAF.    Kontrollør uttalte at bilen var i god stand i forhold til alder.

Ellers det eg veit om på bilen er at det ikkje er lys i dasjbordet, rust på skjermbuer bak + kanaler(Vart ikkje kommentert på kontroll og er ikkje så mykje det viser ivertfall) og at det kommer inn vatn en eller annen plass. Veit ikkje kor da det er min samboer som har brukt bilen og vi har igrunn ikkje sjekka så mykje da bilen kun har blitt brukt til og fra jobb.

Ellers er bilen heil og finn i lakken og bulkfri utfra kva eg kan sjå.

 

Kmstand viser 82000, men om det er riktig stand eller om den er gått 182 eller 282 har eg ikkje peiling på da kmteller kun går til 99999 og så begynner på nytt.

Bilen har stått inne og tørt siden skilta blei levert. Bilen må må fikses og vises før skilt kan fås ut igjen da fristen var Feb. 2014

Har bilder av bilen, men veit ikkje korleis eg får lagt dei ut her. Bilen er sølvgrå,er 5 dørs kombi og har takluke. Gode sommer og piggdekk på stålfelger

 

Ønsker 10000,- for bilen , evt. bud blir vurdert

Bilen står i Førde i Sogn og Fj.

Kan nåes på 95853845

Edited by Royen
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...