Jump to content

Ford Ohc Motor, Forgasser kjøpes m/mellomlegg i bil


e21baur

Recommended Posts

er på jakt etter en ohc 2 liter motor som ikke er slitte kammer på og er relativt i god stand...

kjøper den og kan gi deg en 2003-5 modell ford transit med 2.4tdci komplett med ... engelske skilter, ny turbo osvosv... i tillegg....få det vekk...

 

har en scorpio 205 motor som var ombygget til forgasser, men solgte forgassere og alt sammen i ett lystig lag... trenger ny motor da 205 motor var utroligt utslitte kammer på... 4mm... kjøpt ifra eikås rallycross klubb, burde ha skjønt det... men er på jakt etter en lav komp transit 2.0 bensin, eller sierra 2 forgasser.

er ikke interessert i scorpio motor da det må bygge om topp..... er feil topp til forgasser. selv om blyfri.

 

motor anyone

3 mil sør for Bergen

 

men åpen for alle forslag.

 

 

Link to comment
Share on other sites

den er nice... men jeg hadde ikke så lyst å skru motor...

 

, jeg har 3 ohc motorer full i vann. 2stk 205. transit -86 og scorpio -94 og 2stk med lavkomp, har også dellorto 40mm dhla men ikke adapter.. 2 blyfri topper som er bra.. men den motoren jeg har nå brukte 2 liter på mila, byttet om deler ifra motorer og fikk ikke tenningen til skikkelig. injection topp sa verkstedet... ok... så jeg kunne ha tenkt meg en overhalt eller komplett motor, kanskje jeg må se meg etter en sierra? uansett jeg er på leitingen om dagene...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...