Jump to content

Ford focus st 225 Selges


simen

Recommended Posts

En av Norges grommeste Ford focus ST selges med tungt hjerte Grunnet familie økning. Selges får 249000
 

Km 76200

Bilen har nylig vært på service (i mai) På kverneland bil forus får 15000. følgende ting som ble gjort ( full service på motor og byttet Mansjetten å tatt hjulstilling..

Tatt EU KONTORL på bilen i dag 17.06.2014. Med 0 feil så alt er på stell til neste bil eier:)

2013
Byttet jeg til Ventilerte Bremse skiver å nye Bremseklosser, powerflex foringer framme og bak får å få bilen stivere, ble byttet Dynamo også grunnen alder. Olje og filter på motor Ble byttet på same tiden får 20000kr

Bilen er ny i Norge, jeg er eier nr 2. Når jeg kjøpte bilen i 2011 var den kjørt 63000km. Bilen er aldri vinterkjørt i mitt eie, kun brukt på fine sommerdager. Vinterhjul som ble brukt av forrige eier, følger med og er som nye.

Komplett Servicehefte


Oppgraderinger

-Team Dynamics motorsport felger..
-Bilen har defa motorvarmer/kupevarmer/batterilader.
-El.takluke
-Pro alloy intercooler
-Kw variant 3 senkesett
- BSR tail pipe ( mongoose til turbo, 3" Down pipe 3" race cat ) rustfritt helt til turbo
-Simonta induction kit
-Focus RS vinge
-Chip
-Powerflex foringer
-Nye dekk framme bakdekk er helt fine.
- Og alt av plast deler er lakkert i bilens farge
-Alle orginal deler kan medfølge

Bilen ble nylig rubbet og polert av proffesjonelle. Fremstår som strøken utvendig/innvendig. Finns ikke slitasje på intriøret. Har aldri brukt denne bilen til transport av folk bare kosse turer, aldri vært folk å baksetene mer en 2-3 ganger er det eneste, bilen har alltid vært strøken i garasje å alltid høytrykk spylt bilen før håndvask. Jeg er en person som bruker mye tid på bilen å ha alt strøkent vær gang jeg kjører med Bilen.

100% røyke fri å Dyre fri fra meg å gamle eier.

Ta kontakt får en hyggelig bil prat tlf 45238878. Denne bilen må ses:) Test piloter kan holde seg heima.

Mail simen.wow@gmail.com

Pris kan diskuteres med hurtig avgjørelse

Heftelser Vil ble slettet på dagen

 

Får bilder bruk Finn kode 49061055

 

Edited by simen
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...