Jump to content

digitalklokke


Guest XpreZ

Recommended Posts

hey, nå har jeg den analoge klokken i sierraen min, noen som vet hvordan jeg får den digitale klokken til å funke?? det er fire ledninger, får lys i den men tallene kommer ikke fram...

Link to comment
Share on other sites

Har prøvd meg på det jeg også...husker ikke fargekodene nå, men to av ledningene er til belysning og de andre to er til selve klokka....Jeg fikk den til og funke, men jeg skjønner fa** ikke hvordan man stiller tiden på den!?!

Link to comment
Share on other sites

Er den den over plassen til bilstereoen i dashbordet, med et lite rom ved siden av seg som du kan dra rett ut sammen med klokka?

 

Hadde ikke lys i den, bytta hele "boksen" med den fra delebilen og da ble det lys.

 

(Lyset skal komme når motoren går)

 

Stemmer ikke dette?

 

Hvis det er den bare dra på skrapen og få en ny "boks" med klokke.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

GUD, så mye kødd det har vært med digitalklokka mi.

 

Ville ha turteller til bilen min, så kom jeg over Cosworth turteller og midtkonsoll (dig.klokke) og slo til. Fikk klokken til å gå, og jeg fikk lys i displayet hvis tenningen var på, men å stille den var dønn umulig. Så lå den demontert på rommet mitt i 1/2 år, jeg renset knappene osv. Prøvde å skjønne hvorfor jeg ikke fikk stillt. Så leser jeg denne tråden. Vips, jeg setter den i bilen, STARTER MOTOREN; og ALT fungerer! :roll:

 

Ergo motoren må være i gang!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...