Jump to content

Bytte sidespeil på Ford Cougar


knuvos

Recommended Posts

Hei!

Våknet opp til gladnyheten om at venstre sidespeil på min grønne Ford Cougar 2000-mod var borte. Kun ledning henger igjen. Ingen har skrevet lapp, og ingen har foreløpig tatt kontakt om uhellet/ugjerningen.
Noen som vet om disse speilene er identiske med Ford Mondeo-speil fra samme årgang, slik at jeg i det minste har bittelitt flaks nå i disse adventstider? 

 

Takk for svar.


 

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det er likt på Mondeo, men da jeg måtte kjøpe nytt speil til min grønne Cougar etter samme type hendelse, var det ikke veldig dyrt hos Ford, tror jeg betalte rundt 1600 for komplett speil. (men det var i 2001, kan nok være dyrere nå..)

 

Det er ikke tilfeldigvis denne du har? Jeg hadde den da den var ny.. Kjempebil!   :rolleyes:

Mondeo2.jpg

Edited by Jarl
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tror ikke det er likt på Mondeo, men da jeg måtte kjøpe nytt speil til min grønne Cougar etter samme type hendelse, var det ikke veldig dyrt hos Ford, tror jeg betalte rundt 1600 for komplett speil. (men det var i 2001, kan nok være dyrere nå..)

 

 

Hei, Jarl! Så ikke at jeg hadde fått svar før nå.

 

Ja, det er akkurat den bilen jeg snakker om! Utrolig kjekk bil etter min mening, men jeg kommer til å kvitte meg med den nå på grunn av studier. 

Har vært i kontakt med et par fordforhandlere, men ingen ser ut til å ha speilene inne. Fryktelig dumt, samtidig ikke så rart.

 

Gjør en jobb på ebay for tiden, men forhandlere der er kjipe med å sende til Norge...

Link to comment
Share on other sites

Kult at du har bilen min!  :rolleyes:

 

Jeg har noen ganger sendt mail til ebay-selgere som i utgangspunktet ikke sender til Norge og spurt om de kan gjøre ett unntak, og det har mange ganger løst saken, og jeg har fått delen min :)  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kult at du har bilen min!  :rolleyes:

 

Jeg har noen ganger sendt mail til ebay-selgere som i utgangspunktet ikke sender til Norge og spurt om de kan gjøre ett unntak, og det har mange ganger løst saken, og jeg har fått delen min :)  

 

Kult så lenge alle delene er intakt i hvertfall :-) Men aldri hatt motortrøbbel med den, svingod bil som går som ei klokke.

 

Problemet er ikke nødvendigvis at ebay-selgeren ikke ønsker å sende til Norge, problemet er at det alltid er en eller annen tufs fra England som også ønsker delen. Da blir dette naturligvis det enkleste alternativet for selgeren, og jeg sitter igjen uten sidespeil.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...