Jump to content

Trenger hjelp for å velge rett dimensjon til min sierra cosworth 2wd


sjurfn

Recommended Posts

Hei, er ute etter noen tøffe felger til min cossi.. Har tenkt meg 17", er 8" en passelig bredde? Usikker på ET..? Planen var å fylle ut nesten ut til hjulen å ha mest mulig kant på felgen.. :-) noen som vet ka Et eg bør ha då å event bredde på felgen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har både 17" og 18" til min Sierra Cos 4x4.

17" er 8" breie ET 35, 18" er 7,5" breie. ET her er 42 mener jeg, men kjører 20 og 25mm spacere på disse.

17" med ET 35 er nok litt for langt inne, tipper jeg må ha ET cirka 20-25.

Jeg har valset hjulbuene mine en del både foran og bak..

 

18":

 

003.jpg

 

004fikset.jpg

 

425613_290752051034635_74289400_n.jpg

Edited by Cosworth Racing1

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

du må si hva bilen skal brukes til bruks bil med folk i baksetet,bane bil,stå til pynt i garasjen og om du er villig til og modifisere hjulbuer;fanger kanter osv og ikke minst åssen dempere og fjærer du har er div coil over som felgene tar lett i fjærskåla på  osv

Link to comment
Share on other sites

Bilen skal brukes på gate.. Kansje bane om de passer en gang.. Men i hovud sak gate.. Har ikkje tenkt å bygge om buer/valse noe. Mulig der blir folk i baksete også ja.. Bilen står nå med koni denpere å noen senkefjærer(usikker på hvor mye de senker 20mm er vel de mest vanlige da de er 20mm lavere org iforgold til vanli sierra?) mulig eg vil ha GAZ gold coilovers med tiden eller så blir d bilatein denpere og senkefjærer..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...