Jump to content

billig eksos


K Halvorsen

Recommended Posts

Hei,

 

har en 2001 tddi som jeg regnet med å bruke opp frem mot eu kontrollen nå til våren, men det viser seg at bilen er seig og jeg vurderer å ta en eu periode till. Det som må fikses nå er eksos delen med katalysatoren, og det er sikkert ikke billig. Noen som har tips hvor man kan skaffe dette rimelig? Trenger ikke all verdens kvalitet, trenger ikke holde mer enn 2 år....

Rettelse, jeg lurer på om det ikke er katalysatoren allikevel....det er det stykket som går fra grenrør og som svinger bakover under bilen. Det jeg trodde var kat ser ut til å være et flexistykke når jeg ser på bildene til skruvat.no De hadde dette stykket til 1700 kr, 2400 ferdig montert. Det er vel ikke galt?

Link to comment
Share on other sites

Stemmer som du sier, det er bare et flexirør. Hørtes ikke galt ut det. Har vært borti en del uorginale eksosanlegg på de mondeoene som passer dårlig over traversen bak, og har en ukurant mindre dimensjon er orginalrøret. Så en må mekke litt med ymse overganger vis en skal skjøte seg inn på orginaleksos.

92' Ford Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Fult mulig å sveise inn bare den flexi delen da, bare ta mål av lengde å diameter å reis på nærmeste bilrekvisita butikk:)

89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil

94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT

FORD SIERRA SEDAN Proskjekt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...