Jump to content

Sierra 2wd hydr. brekk


cosworth86

Recommended Posts

Noen her inne som har fått hydraulisk håndbrekk til og fungere godt med 2wd bakstilling?

 

Kjører ebc turbogroove, og ferodo ds performance klosser (tidligere yellowstuff)

0.625 wilwood pumpe med lang stang, + pedalboks.

vil ikke låse skikkelig uansett hvor hardt jeg drar, i sladd går det greit men det er ikke i nærheten av hva det burde vært!

 

Har lufta igjennom sikkert 5 liter bremevæske.

Link to comment
Share on other sites

kjøpte ett billig brekk på gs bildeler det har funger knall i banebilen min iallefall.. hvordan pumpe det er er jeg usikker på. men låser i all slags hastighet her..

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Link to comment
Share on other sites

kjøpte ett billig brekk på gs bildeler det har funger knall i banebilen min iallefall.. hvordan pumpe det er er jeg usikker på. men låser i all slags hastighet her..

 

Hvilke skiver/klosser kjører du med? hvordan gikk du frem med luftinga?

Link to comment
Share on other sites

orginalt. pumpe trykk på pedal,åpne nippel,la pedal gå i bunn og dra i håndbrekk etter det mens pedal er i bunn. Og om igjen om nødvendig.

 

 

kjøpte ett annet ett for bruksbilen der sleit jeg med å få låst. der var trikset å pumpe opp litt trykk i brekket før jeg nappet i det. husker jeg måtte skru ut stanga til brekket en god del for å få nok effekt.

 

 

problemet ditt er vel pumpa tenker jeg.. var forskjellig på bilene mine. det som funka hadde STEIN hardt brekk,altså så hardt at jeg nesten måtte spenne fra i clutch foten mens det andre som funka dårligst kunne jeg dra i som ett vanlig håndbrekk

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...