Guest dadda rst Posted June 14, 2005 Posted June 14, 2005 selger 1stk hjerne til rs turbo som er chipet,er ikkje sikker på va slags chip som står i.farge kode på boks er blå å rød...bud
Robox Posted June 14, 2005 Posted June 14, 2005 rekkefølge på fargekode? min er blå rød hvit.. samme? prisantydning?
Guest dadda rst Posted June 14, 2005 Posted June 14, 2005 sorry vart litt feil me koden..den skal være blå rød svart..prisantydning bud.
Guest Hybrid Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 Jeg har ikke no farger på boxen min jeg... Har bare noen tegn: Hjerte,trekant og firkant!!hva betyr dette, regner ikke med at det funker med boxen din da..eller??
Robox Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 (edited) det er en annen versjon ja... farge/symbolkodene må stemme overens for at det skal fungere.. er ikke helt sikker, men mener symbolene var på 90 mod ecm... stemmer det? Edited June 17, 2005 by Robox
Guest Hybrid Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 det er en annen versjon ja... farge/symbolkodene må stemme overens for at det skal fungere.. er ikke helt sikker, men mener symbolene var på 90 mod ecm... stemmer det?<{POST_SNAPBACK}> Men jeg har jo en 86 mod!!! Vet at denne bilen fikk ny box, men da passer vel disse om hverandre da??ettersom den nye kom på 90 tallet!!
Robox Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 (edited) som jeg sa så er jeg ikke helt sikker på hvilket årstall symbolene kom, men boksene passer ikke over uten ledningsnett og sensorer som matcher... kan sikkert sette de over, men du får uansett problemer selv om du kanskje ikke merker det selv så blir det ikke riktig.. kan bli veldig mye feil.. bensinmengde, tenningskutt, tomgangsproblemer osv hvis hjernen er feil fordi hjernen får feil informasjon.. daddarst: sorry for å kludre til salgstråden din.. Edited June 17, 2005 by Robox
Recommended Posts