Jump to content

Snoigt RST Problem

Recommended Posts

Posted

vell, nå som jeg kom hjem fra jobb, jeg såg på bilen og tenkte att jeg måtte lufte den ettersom den hadde stått stille ett par dager, jeg startet og jeg kjørte, jeg kjørte den varm, men når jeg skulle drage på kom der ett rykk, føltes AKKURAT sammeledes ut som trykksperren men jeg var bare på 0.5 bar

jeg prøvde igjen, og det var det samme, den nykke og nakker på 4000 rpm og smeller og herjer litt..

det var ikke fukt i fordeleren, pluggen såg ok ut, og pluggledningene er helt nye.

Posted

hmm, høres ut som pluggene, og en bekjent av meg hadde dette på sin cosworth.. hørtes ut som turtralls sperre på 4500 omdr.. og det var pluggene som var dårlige..

Posted

snodigt, får vell bare prøve og bytte dem, men dem såg helt ok ut. har no en kase med plugger så jeg har som det holder :P

Posted

hehe. er nok bare å prøve å feile litt med deler du har liggende, litt kjipt å kjøpe nye deler, og så virket dem andre.. kan fort bli dyrt da om det er en liten bagatell

Posted

Steik, dette her er ekstremt, nå satte jeg meg inni bilen, startet den opp og gikk og tok meg en kaffi menst den fikk smørt seg godt og alt, men så stakk jeg ut og kjørte, drog den rett ut opp på turtalls sperra, ingenting gale nå lenger, det er noe merksnodig på gang..

Posted

ikke godt og si, men jeg får ta og gå over alt, jeg vil ikke ha noe sovendes udyr under panseret som lager **** og trøbbel..