Jump to content

hvilken felg?


Guest lillefot

"streetrace" eller "oz"  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

det ble nok 15" oz felger ja.. bestilte dem i går.. håper jeg får dem iløpet av uka. fangeren min henta jeg hos lakkerern i dag, så nå blir den fin til helgen:) skal du opp eller fiesta_xr2i?

tenkte jeg skulle få kjøpt inn noen nye speil også, men er ikke noen steder hvor de har noe m3 look speil som lagervare?

 

M3 speil har cd cardic , de passer bra

xr2i'n min mangler hjul lager :angry:

Edited by fiesta_xr2i

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest lillefot

var å bestilte litt deler på realcar når jeg var på ferie i sverige forrige uke, så speil er kjøpt og festet er bestilt plus en liten vinge :D

 

var innom sharif i går, regna med at felga hadde kommet, men det hadde de ikke.. noe tull med leverandøren. så da bestilte jeg like gjerne 16" oz alikavell.. hehe.. skal komme i morgen :D

 

vurderer om jeg skal lakke speila hvite, noen formeninger om det?

 

mvh

Link to comment
Share on other sites

få opp noen bilder av hvordan bilen er foreløpig da :)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest lillefot

det kan jeg godt.. men må bare finne minnebrikken til kameraet mitt først:) den er jo helt plain nå da.. ikke gjort noe med den enda, ettersom delene er på vent.. vingen og festet kommer om 3 uker.. eneste som er gjort med den egentlig er anlegget og rubbing/polish:) og driver å lager nye paneler til døra (det der den "hylla" er) knipser litt bilder når jeg har satt på felga jeg..

Link to comment
Share on other sites

Guest lillefot

hehe, prosjekt forum mener du;) hehe.. ja får ta å starte opp en tråd der snart. når jeg har fått i gang kameraet.. er mye som skal gjøres for å si det sann

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...