Jump to content

Trenger sårt hjelp! får ikke tenningen på etter bruk av elmconfig


roy lauritsen

Recommended Posts

Jeg var ute og brukte elmconfig på bilen min for og fonfiguere en ettermontert usb i min mk4

 

Jeg fikk lest info i fra bcm mondulen,og når etter at jeg hadde lagret dette,og gått inn på config instilingene og endret det jeg skulle,og skulle føre data tilbake til bcm modulen,så stoppet alt  opp under konfigueringen,og jeg fikk mørklakt dachbord. Jeg får ikke på tenningen og får ikke startet bilen. Har forsøkt og sende opprinnelige data tilbake til bilen,men til ingen nytte.

 

Hva kan jeg gjøre for og få bilen kjørbar i gjenn og få teningen tilbake.

 

Trenger sårt hjelp!

Link to comment
Share on other sites

Ja, nå har du rotet det til. Er ikke verdt å rote med det der hvis en ikke vet hva en holder på med. Mulig du må på Ford med den for å få programmert inn igjen det du har slettet.

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

Link to comment
Share on other sites

Dette skjedde under programeringen.men skal prøve og resette hele modulen med og ta av batteri polene i 30 min,så kan det hende at modulen går tilbake slikt som den var,før jeg prøvde meg og omprogramere bilen. Får håpe dette hjelper,så lar jeg bilen være slik som den er,når jeg har fått start på den :) Må jeg ha bilen inn til ford så må jeg bare det,selv om det koster meg litt for denne tabben :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...