bricklin Posted March 15, 2017 Posted March 15, 2017 Hei har i lengre tiden slit med støy i kupe høres ut som Støy fra AC / viften, denne lyden kommer ikke bare når bilen er i gang men ògså så snart den står i startposisjon 1 .Hører også en piping fra motorommet. Du kan høre lyden fra kupeen her https://soundcloud.com/asle-myksvoll/20161229-001aKan også legge til at AC ikke blåser kaldt så er sannsynligvis tom for gass. Men denne lyden kommmer uavhengig om AC er i gang eller ikke. Noen forslag til hva det kan være ?
thotet Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Hei har i lengre tiden slit med støy i kupe høres ut som Støy fra AC / viften, denne lyden kommer ikke bare når bilen er i gang men ògså så snart den står i startposisjon 1 .Hører også en piping fra motorommet. Du kan høre lyden fra kupeen her https://soundcloud.com/asle-myksvoll/20161229-001aKan også legge til at AC ikke blåser kaldt så er sannsynligvis tom for gass. Men denne lyden kommmer uavhengig om AC er i gang eller ikke. Noen forslag til hva det kan være ?Fant du ut problemet? Er samme på min og. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
bricklin Posted March 21, 2017 Author Posted March 21, 2017 Fant du ut problemet? Er samme på min og. Sent fra min SM-G900F via TapatalkNei har ikke det , merker også en kikkelyd inni bilen når viskerne går. Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Mondeo Power Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 Høres ut som kupe tempføleren. Den har en liten vifte som suger inn luft, pleier å være full av støv.
thotet Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 Høres ut som kupe tempføleren. Den har en liten vifte som suger inn luft, pleier å være full av støv.Hvor er den plassert? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Mondeo Power Posted March 23, 2017 Posted March 23, 2017 Se etter noen riller nedenfor klimapanelet. Sitter bak de.
bricklin Posted March 25, 2017 Author Posted March 25, 2017 Fungerte det å rense den ? Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Recommended Posts