Jump to content

Ny/ubrukt elektrisk Holley bensinpumpe


Gran

Recommended Posts

Selger min Holley Blue series elektriske bensinpumpe.

 

Trykkregulator følger med.

 

Den er ny og ubrukt i eske.

Har hatt den ute for prøve montering i bil.

 

14Psi

 

(Selges pga. overgang til mekanisk pumpe pga. mye styr med bensintank i granada)

 

Fuel%20Pump.jpg

 

Pris: Bud

 

Kontakt 92465940 eller ekris-sv@online.no

Er sent oppe om dagene.

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

passer den på min? tror orginal pumpa mi gir litt lite siden jeg har 2,9 blokk.

 

Hvilken pumpe har du nå?

 

Denne pumpa er laget for og kunne mate en middels stor V8 med mer enn nok bensin.

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

hvordan blir denne på en rs turbo?

 

Den bør vel funke på en rs turbo, kan ikke se for meg at den må ha mer bensin enn en 5-6 liters V8`er :)

Edited by Gran

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

Da bør vel denne også funke

 

 

Mange bar er 14 psi?

Får man justert trykket?

 

14 psi er vel tilnermet 1 bar?

Justerer trykket med trykkregulatoren.

 

 

Står på pakken at det er en "High Pressure / 110 GPH ", GPH, noen som kjenner til det målet?

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

gallon per hour.. :) 1 gallon = 3,81 liter? eller tilnærmet lik 4 liter.. husker ikke nøyaktig tall, men 3,81 poppet opp så skrev det.. hehe

 

tenkte mer på trykket enn mengden jeg da.. :) den kan kjøre 14 ja, men klarer den tre ganger så mye siden dysene mine åpner ved 3 bar? det jeg var redd for... noen prisantydning/nypris?

Edited by Robox
Link to comment
Share on other sites

gallon per hour.. :) 1 gallon = 3,81 liter? eller tilnærmet lik 4 liter.. husker ikke nøyaktig tall, men 3,81 poppet opp så skrev det.. hehe

 

tenkte mer på trykket enn mengden jeg da.. :) den kan kjøre 14 ja, men klarer den tre ganger så mye siden dysene mine åpner ved 3 bar? det jeg var redd for... noen prisantydning/nypris?

 

Nypris var 1790+mva

 

Tror ikke jeg kan selge den for noe mye under 1000 + porto.

Edited by Gran

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

sjekka litt nå.. 14 psi er max, så da blir det nok ikkeno handel med meg der, men det sto bare god-ord om den der da... :) god pris også.. ;)

 

Den er grei :)

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ingen som trenger ei krute god bensin pumpe?

Edited by Gran

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...