Jump to content

Ford Focus 2008 problemer(død, starter ikkje/kommer ikkje på bedre tittel...)


Martin93

Recommended Posts

Hei, eg har ein Ford Focus 2008, 1.6tdci stasjonsvogn som var på butikken med i går men på vei heim så bare døde bilen, ingen varsel lyder, merker ingenting på bilen den berre dør ut. Så etter den har verdt død noen sek så kommer det motor, olje og batteri varsellys. Så skrudde den av og startet igjen så kjørte roligt 200meter så skjedde det samme igjen, men var da komt til bedre plass og kunne stoppe på ein bus stop. Og sjekket da berre enkle ting eg kunne sjekke enkelt da, som sjekket att er olje, den får diesel og dieselpumpen går og reimene er i orden. Så prøvde og starte opp men no ville den ikkje starte mer, så fekk den tauet hjem til foreldre etter som det er mykje nermare enn heim til meg. 

 

Så noen her som har noe erfaring med noe lignende eller tips om hva eg kan sjekke videre? Eller om er eventuelt berre og levere til verksted får diagnosetest som er eventuelt neste? Har hatt elektriske problemer med bilen før, men då var det lodding i instrumentpanelet som var probleme, men då var det heilt andre symptomer på problemet men kan kanskje ver verdt og sjekke noe lignende? 

Edited by Martin93
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...