Asil Racing Posted September 22, 2017 Share Posted September 22, 2017 ønsker og bytte mine 4x108 mo 6 felger med et 25 til noen andre 17" felger med et 35 Ene felgen må omlakkeres , den er grunnet men ikke lakkert . 2 av dekkene er nye 2 andre holder sesongen ut. byttes fordi at di subber i brederene på vingebilen min bilder kan sendes på sms 45202293 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afr Posted September 22, 2017 Share Posted September 22, 2017 hæ? vingebil?hvorfor har du ikke fortalt noe om detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted September 23, 2017 Author Share Posted September 23, 2017 Hadde denne når vi jobbet i korea , men da var den under oppbyggning .Mener jeg viste deg bilder og greier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afr Posted September 23, 2017 Share Posted September 23, 2017 Var bare toyota sierra`n jeg fikk kikke på...må huske det er mange år siden detta!var før i gammledager når det var jobb å oppdrive Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts